Bugun...


Milletin Malını Çarçur Ettiler!
OHAL’in son KHK’sı ile haksızca kapatılan derneklerin ve Furkan Vakfına bağlı olduğu iddiasıyla faaliyet yasağı getirilen temsilciliklerin eşyalarının yok pahasına satıldığı öğrenildi.

Milletin Malını Çarçur Ettiler!

701 sayılı KHK ile haklı bir sebep olmaksızın kapatılan Furkan Dernekleri ve Furkan Vakfına bağlı olduğu gerekçe gösterilerek mühürlenen temsilciliklerde bulunan demirbaş eşyalar, evlerin boşaltılması gerekliliği gerekçe gösterilerek satılmaya başlandı. Satılacaksa bile ihaleye açılarak satılması gereken eşyaların yok pahasına satıldığı öğrenildi. Kıymetinin çok altındaki fiyatlarda satılan ve hatta rastgele dağıtılan eşyalara Furkan Gönüllülerinden tepki geldi.

Edinilen bilgilere göre kapısına haksızca kilit vurulan Niğde İlim Ve Hizmet Derneğinin eşyalarının neredeyse tamamı, Niğde’de faaliyet gösteren Diyanet ve Diyanete bağlı kurslara dağıtıldı.

Kapatılan Batman Eğitim ve Dayanışma Derneğinde bulunan yaklaşık 15.000 TL değerindeki eşyaların ise duyurusu günübirlik yapılan bir ihale ile 3.500 TL gibi çok düşük bir fiyata satıldığı öğrenildi.

Dernek ve vakıf gönüllüleri bu haksız durum karşısında “Bu eşyalar bizlerin paralarıyla hayırlı hizmetlerde kullanılmak üzere alındı. Furkan Vakfı davası henüz sonuçlanmadan eşyaların bu şekilde dağıtılmasını asla doğru bulmuyoruz. Milletin malını çarçur ettiler. Hakkımızı helal etmiyoruz." ifadeleriyle tepki gösterdiler. Furkan Gönüllüleri konuyla ilgili yaptıkları açıklamada "biz ümmetimiz için hayırlı çalışmalar yapıyorduk, o vakıflarda bulunan eşyaların tamamı ise hayırlı faaliyetlerde kullanılmak için emekle, çileyle alınmıştı. Şimdi bu şekilde satılması, elden çıkarılması zulümdür” vurgusu yaptı.

Yakın bir zamanda ise kapatılan Diyarbakır Derneğine farklı zamanlarda 4 kez hırsız girmesi de halkın sert tepkisini çekmişti. Ayrıca kayyum atanan Furkan Vakfı merkez binasına ve mühürlenen öğrenci evlerine de hırsız girmesi ciddi maddi kayıplara neden olmuştu.

İlgili Haberler;

 



YORUMLAR
17 Yorum

Ayşe Küçükel
19-12-2018 19:28:00

Milletin malına devlet sahip çıkamıyor. Kime guvenecegiz? Ne olacak bu işin sonu? Tuz kokarsa nasıl koruyucu olabilir?

Sincanlı
19-12-2018 18:16:00

O çarçur edılen mallar mılletın dişinden tırnagından artırarak alınan mallardır. Aglayanın malı gulene hayr etmez. Yuregım yandı. Bu acele nıye mahkemeye zaten az kalmış. Yangından mal kacırır gıbı...

Ayşe
19-12-2018 17:48:00

Zalimler için yaşasın cehennem hayır kapılarını kapattiginiz yetmedi bir milletin hayrıni çarçur ettiniz ahirette biz bu zülmunuze şahitlik Yapacağız inşallah

Dava ehli
19-12-2018 16:41:00

Bunu yapanlar Allah’a nasıl hesap verecekler.

Mahmu yilmaz
19-12-2018 16:28:00

Yaptıklarınızla Haşrolunacaksınız Allah yaptıklarını hem bu dünyada hem ahirette yanınıza bırakmayacak

Olcay Çakal
19-12-2018 16:16:00

Güya İslam ülkesi.. Hayır kurumlarını desteklemek yerine haksız bir şeklide kapatıp sonrada yok fiyatına dişten tırnaktan artırılmış malları satmak bu ülkeye utanç ve hırsızlık olarak yeter...Emek hırsızları! Ümmet hırsızları!

Hakka Teslim
19-12-2018 16:10:00

Insanlar bu malları kendi ceplerinden ne zorluklar ile biriktirdiler. Buna sahip çıkmaya çalışan hırsızlar nasıl hesap verecekler.

Murat
19-12-2018 16:08:00

Bu zulmü yapanlar ile kıyamet günü görüşeceğiz

oncü gökhan
19-12-2018 16:02:00

her şeyi kendilerine hak görenler, Hakk'ın kendisini görünce anlayacaklar ama iş işten geçmiş olacak.

Betül Arslan
19-12-2018 15:57:00

Bunca insanın emeğini nasıl çarçur edersiniz, onların hepsi ümmetin hayrı için yapılan çalışmalarda kullanılıyordu ve o eşyalarda herkesin hakkı var.. Yazıklar olsunn

Durmuş Koyun
19-12-2018 15:56:00

Hasbunallah venigmel vekil

Hatice BULUT
19-12-2018 15:51:00

Yazıklar Olsun.. Zamanında bunlara HIRSIZ diyorlardi İnanmiyordum.. Helalmidir O mal? Gasp Ettiğiniz Gasp Ettikleri yetmiyor Birde O Malları Habersizce satıyorlar... HIRSIZLAR! rnrnEL Muttakim Olan Allah' Mutlaka Hesabınızı Görecektir..

Nurhan ozatike
19-12-2018 15:41:00

Yapılan zulmü ve haksızlığı duyurmak bize dusen peygamber efendimiz sav ne zulmdnz ne de zulme uğraynz buyuruyor. Demokrasi ve Laikliği tavsiye edip Allahın kanunlariyla hukmtmyp haddini asanlardan lutuf beklemiyoruz zulmunuzd boğacak Allah müddet veriyor sadece. Yaşadığım çağda nelere şahid oldum Rabbim kızlarını diri diri gomen cahlliyenun daha beteri yaşanıyor anne baba kızının erkek arkadaşı var diye övünüyor.

Gökhan
19-12-2018 15:40:00

Yazıktır günahtır. KHK'nın adı Keyfince Hakka Konma diye değiştirilsin

Mustafa genç
19-12-2018 15:39:00

Ne hakla satıyorlar, yangından malmı kaçırıyorlar, yaptıkları bu haksızlık karşısında asla susmayacağız ve hakkımızı helâl etmeyeceğiz.

Oguz
19-12-2018 15:38:00

İslami faaliyet gosterenlarin emeklerini zayı etmegi baziları görevedinmiş

Zahide